Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy
Nii se holkkihan pyörii koko ajan eli jos siellä ei oo ölppää niin se haarukkahan siinä silloin kuluu.
Kaarevuutta hampaissa?? Eli jos se viettää "pois päin" niin siilloin se nelikko ei tule pysymään päällä. Ne on kaiketi uutena hieman"ruumisarkun" muotoiset vaan en ole varma.
En tiiä perkei.... Ota kuvia niistä osista.
Nii ja eihän se holkki pitäisi ottaa mihinkään kiinni irroituksissakaan joten voiko se olla väärinpäin.
|
Sitä tarkoitin että holkissa ura ei ole keskellä, jos se olis sillai väärinpäin että on mun käytössä ottanu vaan hampaan kärjille. Sen pääsee testaan kun laittaa toisinpäin eikä takavedolla saa "raksuttaa" kytkentähamapisiin.
Holkki on paremempi, ehkä vaihdettu mut rattaiden hampaat ovat akselinsuunnassa halkaistuna tynnyreitä eli sylkee holkkia pois. Niiden sylkyvoima olis vielä pieni jos holkkia painettais ihan pohjaan, sitä siis kokeilen nollabudjetilla.
Jotenkin tuntuu että tohon on tehty viimehetken hätäapukorjausta ja osat vois olla väärinkin. Varsinkin kun osas heti huijata raksutuksen murrosviaksi.
Laakeritkin on reilusti kulunut ilm. öljynpuutteessa ja yks vaihtoehto on koittaa kasata ilman tiivistettä.
Sen vois koittaa kuivana että pyörii käsin ja sit liimata "viimeiseen voiteluun".
Ei oo kameraa jonka kuvista olis apua, testaan ensin ton holkin puolen ja haarukan hitsauksen, jos tulee merkittäviä eroja niion voi hyvinkin toimia. Mielestäni kosketuksen ja holkin palautuksen voi säätää mahd. läh. kytkentäkosketusta, varsinkin kun maantiellä ajaa aina 2wd ->4wd kytkeytymisestä napalukot aukin ei vaaraa säädettäessä.
Osta romurilta ja "säästä"