Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti
Etuperäöljyt oli puhtaat niinkuin roppukin, jakiksen öljy mustaa ja ropussa n 1/2 sokeripalan verran hienoa metallimujua muttei yhtään isompaa palasta. Kytkentäholkkivika vaikuttaa syylliseltä ja jakis voi vielä muuten olla kunnossa.
Oliks jakiksen irroituksessa jotain huomioitavaa vai irti vaan?
|
Menee halki eli ei tarvi irroittaa kokonaan ja lopuksi on osat näpissä.
Oliko sitä öljyä siellä enemmänkin kuin kahvikupillinen???
Ja jos ny lama-aikana tuntuu ettei jaksaisi pistää mettäleluun rahaa niin sen holkin voinee kääntää ympäri,ja sen kytkentähaarukan täyttää hitsaamalla jos vaan se etuvedon akselin kytkentähammastus on ehjä.
Ja jakis pitää laittaa paperi tiivisteellä nippuun tai menee välykset huonoksi.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi