Ei mää näe kyllä mitään esteitä kisailla koekilvillä, jos se auto on
vuosikatsastettu. Tosin laitonta sekin on ja jos virkamies sen huomaa, niin ne kilvet lähtee ja kyseiselle offarille niitä ei sen jälkeen myönnetä. Tuolla säännöllä on selkeä etu ja se on turvallisuus ja laillisuus. Hylätäänhän jokkiksessakin ruosteiset paskat, jos siltä tuntuu. Moniko ruosteinen paska on offikisoissa hylätty? Saa siinä olla vaikka mitä vesijohtoputkeä ympärillä, kun siinä ei ole peltiä mikä kuormaa kantaa.
Pyrocraatille vastakaneettina: sunkin juttus on tuossa asiasta omaa pohdintaa, ei faktaa. Jo sanamuoto sen selkeästi ilmaisee, vai kuinka menee "voisi olla"? Summana tuohon akk:n alle menemiseen tulee olemaan selkeästi kovemmat vaatimukset autoihin, kuin pelkkä vuosikatsastus. Siihen loppuu ne lankkupenkitkin niistä pakumaastureista, kun niillä ei ketään kisoissa kuljetella. Se on varma. Nyt on jokin lannevyökin riittänyt ja monen auton takapaikka poistuu taatusti akk:n alaisissa kisoissa. Itse oska80 on vuosia tuossa komiteassa ollut, niin asiahan ei sillä voi olla mikään ylläri. Miksi siis moinen pettymys? Asiantuntemattomiksi ja laiskaksi tätä porukkaa moitit. Enkä edelleenkään ymmärrä miten kyseiset kilpailunjohtajat voi päästää liikennekelvottomia autoja omilla johtajansa titteleillään yleisen liikenteen sekaan. Saatikka sen auton katsastanut henkilö. Tässä tekis mieli sanoa tarkastanut henkilö, sillä katsastukseksi sitä on vaikea kuvata. Tosin katsastajathan ei niihin paljoa ole muuten kiinnostuneita, kuin sen renkaan koon ja kisavarustuksen osalta. Eikä niillä varusteilla mitä on käytössä paljoa voida taata sitä edes riittävää jarruvoimaa edes siellä kisatilanteissa.