Kiristele vaan lisää, jos et ole syöttöruuviin koskenut korjauksen aikana. Jossain vaiheessa kun se menee yli, niin vastaa tosi herkästi kaasuun eikä meinaa palautua kierroksilta, mutta sitten taas kaasun käyttöalue on tosi lyhyt ja poljinta enemmän painettaessa ei tapahdukaan enää mitään... Siitä tietää että on kääntynyt liikaa.
Helpoin keino on se, että otat sen kaasuvivun irti ja pihdeillä pidät siitä kaasuakselista kiinni, pyydät kaverin starttaamaan ja etsit kohdan missä käy nätisti tyhjäkäyntiä ja sen jälkeen tökkäät kaasuvivun tyhjäkäyntiruuvia vasten ja pudotat kaasuakselin kohdalla olevalle boorille.
Tämä siis vain, jos et ole syöttöruuviin/tyhjäkäyntiin koskenut remontin aikana tai sen jälkeen...
Golfissa tein sen virheen että en kiinnittänyt huomiota kaasuakselin asentoon ennen purkua. Lähtihän se käyntiin mutta kaasuun ei vastannut aluksi ollenkaan ja sitten vastasi turhan herkästi ja kierrokset jäi kantamaan. Meni aikansa ennen kuin sai kaikki ruuvit pyöriteltyä järkevään asentoon ja kaasuakselin oikealle boorille.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
|