Näytä yksittäinen viesti
  #1097  
Vanha 07.09.2012, 12:33
TeaM-PKR:n Avatar
TeaM-PKR TeaM-PKR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 401
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nappeli Näytä viesti
Nyt on meiningissä vähän piristää hiluxia jossa on 2L kone ja siinä on tällä hetkellä turbo+välijäähdytin sekä vakio pumppu.
Tuo vakio pumppu ei oikein anna soppaa tarpeeksi joten nestepään vaihto ja pumpun säätö olisi edessä.
Eli kannattaako laittaa 2L-T:n pumppu vai saako tuon 2L pumpun menemään katsastuksesta läpi.
Eikös nuo ole käytönnössä täysin samat pumput mutta 2L-T:ssä on ahdonalainen syötön säätö?
Jos on vakio 2l koneen imusarja niin pumput joissa on ahdonalainen syötön rajoitin, ottaa imusarjaan kiinni eikä ennakkoa saa kunnolla säädettyä. Itellä 2l-t lj jossa 9mm np, eli ei taida pumpun vaihot välttämättä auttaa. Mutta 2l2, 2l2t ja 2-CT->td E carinoissa 10mm np:llä pumppu. Itellä hiluxissa 2l-kone td carrinan 10np pumpulla johon vahdettu ahtamattoman pumpun kansi. Suosittelen turbollisiin 10 np:tä vaikkei älyttömiä tehoja otakkaan koska ruiskutus aika lyhenee ja savutus vähenee... Nyt ei vaan uusikaan vakiokytkin enää pidä...

Mikä turbo sulla on siinä?
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata
Vastaa lainaten