Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 26.08.2012, 21:19
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Jotain 22mm paikkeilla on kierteen halkaisija. Oisko se tuumasena 7/8"? Noususta en osaa sitten sanoa mitään irrottamatta tankoa, lienee kuitenkin "hieno" (eikös niitä pääsääntöisesti ole fine ja coarse, tjsp?).

Onkos sitä 7/8 kierrettä (tai 22mm) sitten hienona ja leftinä niissä läpipultattavissa nivelissä?
Tuo siis todennäköisesti 7/8" 14TPI, tai sitten on millinen hienokierre (epäilen).
Kaikki flexjointit mitä itellä on tullut vastaan on hienokierteisiä, ja varmasti löytyy tuossa koossa molempien käsien kierteellä.

Vaikkapa tuosta (aika iso tosin kun on 2.63" pää -> saman kokoinen kuin alatukivarressa):
http://www.ballisticfabrication.com/...nt_p_1636.html

Itsellä on JKS:n säädettävät panhardit edessä ja takana, kestää melkein mitä vain. Ainevahvuudet loppupeleissä aika maltilliset, vähän yli 4mm:n seinämä ja kokonaishalkaisija 32mm. Molemmissa on flexjointit toisessa päässä, takapanhardissa on uretaanipusla toisessa päässä, edessä on kumipusla (olisi saanut olla uretaani). Takana 12mm:n pulteilla, edessä on akselinpäässä 12mm ja korinpäässä 7/16". Vahvuudet on 10.9 niin pulteissa, prikoissa kuin muttereissa.

Kuten Jouni totesi niin varmasti tuo 10mm kestää myös, mutta toisaalta jos on valmiiksi 12mm:n reikä tangossa niin mielummin laitan sen ison pultin silloin

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 26.08.2012 21:24
Vastaa lainaten