Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi
Td karsinan pumpussa on sitten se sähköinen ennakonsäätö... Eikä ihan satasella sovi samoille merkeille eri moottoriin vaan pitää kellolla ajoittaa...
|
Tätä väitettä en kyllä pysty allekirjoittamaan tämän pumpun osalta. Ainoat sähköt pumpussa ovat jakopäästä katottuna vasemmalla ilmeisesti joku pumpun ratasta lukeva pyörimis anturi ja sammuttimen takana oli epoksi möykky jossa luki "fuel cut control" jonka poistettua alta paljastui ihan normaalin näköinen sammutus solenoidi joka naksahtaa kun siihen virta tuodaan. Käsittääkseni sisäisen ennakon säätö on pumpun oikealla puolella alaosassa, ja näyttää kyllä niin mekaaniselle kun vakiopumpussakin.. lisäksi oikealla puolella on nesteen lämmön mukaan.. onko sekin nyt sitten ennakkoa säätävä laite??? Muuutta taitaa mennä kellohommiks..