Viestiketju: HJ60/61 vai PATROL
Näytä yksittäinen viesti
  #27  
Vanha 31.07.2012, 20:19
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Kyllä mekin hinattiin tuota patrollia reilu sata kilsaa heti silloin hakureissulla kun napsahti kampura poikki.. mut oli ensimmäinen kerta ku ei datsuni kotia tuonut.. Ja toinen kerta oli samalla autolla kun toyotan murros hajos.. Vietiin silloin kärrillä ku oli niin lähellä "pajaa" ettei viittiny metässä alkaa purkamaan.. Edellisellä patrollilla jouduin kyllä melko useesti tojotan kotia hinaamaan kun oli perä tai laatikko rikki.. mutta se siitä paremmuus keskustelusta. Tosiaan otat sen mikä parhaalta tuntuu. Ei näistä paskoista mikään ole hajoamaton..
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hunter hdj Näytä viesti
Alkuperäisen HJ 60-61 tai vanhemman patrollin akselistojen alle kun katsoo niin pojot GR patrollille.

+ GR tosi vahvat akselit kierrejousilla. Ajo mukavuutta maantielle ja maastoihin ym. GR 2.8 turbo moottorilla ..?

+HJ 61 akselisto tasauspyörästö lukot -turbo moottori .

+Vanhempi patrol paljon osia myytävänä ja edullisesti.

Varmasti maku asioita jokaiselle mut jotain.
kyllähän täällä lahdessa gr patrollin "vahvasta "taka akselista hajosi lukon kytkentä holkki ihan testilenkillä, vanhan patrollin akselit ei kestä edes koneen vakio tehoja, mieleen tulee erään patrollin kumin poltto yritys tulos 20cm mustaa viivaa asfalttiin veto tikku poikki takaperästä räjähti toinen puoli. näitä tikku + perä paskana yhdistelmia on vuosien varrella suorittettu patrolleista ainakin toista kymmentä ,kuten murroksia ja napalukkoja, moottotoreita ja vaihteistoja.
Vastaa lainaten