Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan
Akulta lähtee voltteja 12.3 mottorin ollessa sammutettuna mutta virrat päällä =alkutilanne.
-Virtalukolle menee 12.3V
-Virtalukolta lähtee 12.3V
-Puolan plussaan tulee 12.3V
Ja tämä mittaus siis kone sammuksissa.
Kone tulille ja uus mittaus tyhjäkäynnillä ja tässä tilanteessa ei laturi lataa.
-Virtalukolta lähtee edelleen 12.3V
-Puolan plussassa 9.5V
Laturi lataamaan niin jännite virtalukon päässä nousee 13.8 mutta puolalla edelleen alle 10V
Siis mikä vittu tuon jännitteen pudottaa puolalla ?? Voiko hapettuma jossain liitoksessa tehdä tuon ?? Miksi kuitenkin kone sammuksissa tulee puolalle täys virta.
Ja virtalukolta menee ainoastaan yksi johto puolalle. Esivastusklönttiä ei löytynyt..
|
Mistään mitään tiiä mutta se puolahan sätkyttää koneen käydessä jonkinlaista vaihtosähköä.   Onko siinä tuanoi joku vikakin???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|