Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Villeri
en kyllä alkaisi jarrukenkiä hiomaan. on helpompikin konsti. eli alasimen päällä kuulapäävasaralla koputella sitä kengän sisäpuolella olevaa rautaa (pystyssä kenkään nähden) jolloin se rauta venyy ja kenkä suoristuu.. näin on joskus jopa katsastusmies neuvonut 
|
Empä ole ennen moista kuullu. Onko ihan kokeiltu juttu että toimii???
Vaan tuo hiominen on kyllä se ylesemmin käytetty tapa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|