Löysin painot F-sarjan koneille: F 288 kg, 2F 273 kg. Eli kyllä se diisselin lohko kuiteski on eri paljo järeempi.
Mutta kuuluuhan samaan J4-mallisarjaan myöskin HJ45 324 kg painavallla H-koneella. On vaan eri tyyppikoodin takana, joten tarttis jotain vahvistusta Toyotan suunnalta.
Edit: samaa tietoahan tuolla oli jo aiemmilla sivuilla tässä topicissa:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hakoteilla
F engines starting #F294920, October 1969. Engine weight with clutch and air filter 633.6 Lbs. With the 2 barrel carburetor and 7.8 to 1 compression ratio it was rated at 155 HP @ 4000 RPM 230 Ft-Lb @ 2200 RPM.
Toi olis kiloissa 287 kg, jos auttaa yhtään.
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Profi
2f painaa 273kg eli on 10 kiloo kevyempi mitä 3b
|