Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piippu
Päivän typerä kysymys: Saikos panhard-tangon korinpuoleista kiinnikettä muutella / laskea korotuksen takia, että saadaan tanko samaan asentoon kuin ennen ylös nousemista, vai tykkääkö leimasetä huonoa? Vai miten tästä ongelmasta selvitään....
Ja olikos jollain jo tiedossa passaako jonkun muun auton jarruletkut suoraan xj:hin kierteiltään & kartioiltaa, mutta olisi reippaasti pidemmät?
|
Saa, ja sen korinpuolen kiinnikkeen voi tehdä vaikka itse jos siltä tuntuu. Samoin kyllä akselin puolellakin. Jos sitten haluat oikeasti toimivan panhardin korotettuun, niin heivaa se alkuperäinen panhardi mäkeen, ja hommaa tilalle "double shear" versio, missä myös korinpään kiinnityspultti on läpireikänä. Se raidengonpää- tyyppinen versio on aivan hanurista..
Jarruletkuja löytyy vaikka minkälaista, ja voin kyllä ihan tosissaan suositella ulkomailta tilausta etujarruletkujen osalta. Pahimpaan hätään oikaise ne mutkat pois jarruputkista, jos uskallat taittaa. Taakse riittävän paljon pidempi on yleensä YJ:n pidempi versio, joka on ~440mm pitkä. Löytyy esim. Jamantilta ihan kohtuuhinnalla.