Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaheli
T haara siihen ö painevalon anturin alle tai sitten siihen lähtöön jonka kautta mennee oilit laturiin. Ja tähän haaran päähän mittarin oma anturi.
Toi T-haara on varmaan putkiliiketavaraa. Tuosta reiästä ei taida tulla kuin tippoja öljyä asennuksen aikan ?? Siis ettei tartte laskea konetta kuivaksi ?
Nii ja ei tule sen öljynpaineen merkkivalon anturin kautta oikeen tietoa mittarille ku se on vaan katkaisia joka kytkee sillonku paine anturin takana laskee tarpeeksi alas.
Olisko tarpeeksi sekava selostus 
|
Oli ihan hyvä selostus ja selkis toi öpanturinkin toiminta. Mittari tosiaan vaatii toisenlaisen anturin. Tulee mieleen vaan, että voisi laittaa sellaisen anturin tohon uuteen T-haaraan jossa olisi hälytysraja korkeammalle paineelle. Tää anturi sytyttäisi valon jo ennenkuin itse varsinainen öp valo syttyy. Voi olla ihankin ufo idea, mutta tuli vaan mieleen