Näytä yksittäinen viesti
  #963  
Vanha 15.05.2012, 19:28
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaheli Näytä viesti
T haara siihen ö painevalon anturin alle tai sitten siihen lähtöön jonka kautta mennee oilit laturiin. Ja tähän haaran päähän mittarin oma anturi.

Toi T-haara on varmaan putkiliiketavaraa. Tuosta reiästä ei taida tulla kuin tippoja öljyä asennuksen aikan ?? Siis ettei tartte laskea konetta kuivaksi ?


Nii ja ei tule sen öljynpaineen merkkivalon anturin kautta oikeen tietoa mittarille ku se on vaan katkaisia joka kytkee sillonku paine anturin takana laskee tarpeeksi alas.

Olisko tarpeeksi sekava selostus
Oli ihan hyvä selostus ja selkis toi öpanturinkin toiminta. Mittari tosiaan vaatii toisenlaisen anturin. Tulee mieleen vaan, että voisi laittaa sellaisen anturin tohon uuteen T-haaraan jossa olisi hälytysraja korkeammalle paineelle. Tää anturi sytyttäisi valon jo ennenkuin itse varsinainen öp valo syttyy. Voi olla ihankin ufo idea, mutta tuli vaan mieleen
Vastaa lainaten