Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Tässäpä hyvä vastaus!
Eihän tuo Kala92 Nyt hirveästi valita, no sitä pikkusen että asuu pikkasen syrjässä....
Haluaisin nähnä noiden Kehä 3 jäsenten kirjoitukset kun sattuu joku pikkunen lipsaus, ja sen takia joutus tekemään tuommosen 400 km lenkin!
Ja sitten tuo 2 tuntia autokoulua, Oudolla Autolla ja Kärryllä, on nimenomaan rangaistus!
P.s Milloin katsastus Insinöörit on alkanut sakottamaan?
P.s Tuo 8 km ylinopeus on pienempi rikos kuin liian lyhyt turvaväli, Montakohan kertaa tuolla pääkaupunkiseudulla siihenkin syyllistytään?
Tulee konttori poliiseille töitä, kunhan saavat tuon automaattisen valvonnan toimimaan. (Taannoin odotin taksia helsingissä, ja ajankuluksi arvioin turvavälejä, yli puolella oli alle sekuntti....)
|
Tuo turvavälihomma on aivan totta. Mua risoo ihan apinanraivolla kun ajan motarilla ohituskaistalla 120+jotain ja taakse tulee noin 3 metrin päähän joku, jonka autoa eivät tieliikenteen turvavälit eivät ilmeisesti edes fysiikan lait koske. Ei oo yks, eikä kaks kertaa kun oon noista soittanut poliiseille.
Törkeä tapaus oli ihan perus 80 km rajoitetulla tiellä, jossa mun perässä ajoi kuorma-auto n.20 km matkan lähes puskurissa kiinni. Mull oli rajoitusten mukainen vauhti. Poliisi pienen vinkin saatuaan taisi sitten hoitaa loput...