Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 11.05.2012, 17:02
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Ite laittaisin tuohon takakannen alle tukevan laipan, jonka sitten yläpuolelta venyttäisi korkeammalle ja liimaisi siihen sitten trussin yhdistään putket toisiinsa. Miksei levyllä alapuoleltakin, saisi suojan pehmeälle alhaalla roikkuvalle klunssille
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petpi Näytä viesti
Joo, näyttävät rapakon takana suosivan näihin 44HD akseleihin suojaa alapuolelta. Siitäkin huolimatta, että maavara vähenee. Yhdistetty truss ja suoja...


Jos tämä olisi joku aavikkokilpuri niin voisi trussin laittaakkin alle, siinä mielessä tuon on ihan pätevän näköinen. Mulla on nyt yläpuolella ja alle ei trussia tule. Mieleellään ottaisin nuo iskarin aapään- kiinnikeetkin vielä pois, mutta vähän hankala sijoitella niin että saisi tarpeeksi pitkät iskarit suhteellisen suoraan ilman korin silppuamista.

Sen sijaan laitan kyllä alumiiniselle banjolle jonkun suojan mikä ulottuu jotenkin kuvan osoittamalla tavalla pinionilta peräkopalle ja vähän sivuille ylös myös. Hion kannen banjokopan alareunan tasalle, ja ulotan tuon alapuolen suojan riittävän pitkälle ettei vahingossakaan revi kannen alareunaa auki. Ehtisi vaan joskus tehdä
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten