Postailin tonne kuvaan mut kopsaanpa siitä tähän omat:
En mäkään tästä nää kun kolme... No tarkemmalla tiirauksella on neljäskin, jollei se sitten oo perspektiivin kokemisen erhettä. Kenties ehkä viideskin saatto löytyä.
Jännityksellä odotetaan koska aletaan paljastelemaan ja voidaan verrata mitkä oli ne tarkotetut ja mitä kukin löysi ja mitkä oli vaan harhaa
EDIT: topicissa on jo listattu joten listaan ne omat löytämäni tässä:
1) ohjausvarsi todella jyrkässä kulmassa
2) ohjausvarsi ei oo samassa kulmassa panhardin kanssa
3) ohjausvarsi ja panhardi eri mittaset
4) jakarit näyttäis menevän eri suuntiin
5) jousien yläpäät on leveemmällä kun alapäät, varsinkin vasemmalta voi tipahtaa pohjaanlyöntivaimentimen ohi sopivassa vauhdikkaassa ojanylityksessä tai kiveltäpoistumisessa
En ottanu minkäännäköstä kantaa pinionin kulmaan tai casteriin, koska mun silmät ainakaan ei tosta casteria oikeen hahmota, enkä osaa sanoa oisko kardaanin yläpäässä tuplaniveltä.
Noin jyrkässä kulmassa jakarien kanssa käy sisäänjoustossa jännittäviä muutoksia vaikka kaikki erhevirheet korjattaiskin, mutta tämmösellään varmasti vähintäänkin jännittävä ajettava.
Lisähuomiona valtaosa mun autokokemuksesta on noista pikkuautoista joissa kuski ei ole mukana eli perstuntumalla ei voi korjata mitään. Auton pitää toimia fiksusti koska sitä katellaan jostain sadan metrin päästä ja koitetaan arvata mitä alustassa tapahtuu. Vastaavasti kuskin mukavuudesta ei juuri tarvi piitata eli niin kauan kun sillä mennään haluttuun suuntaan on kaikki hyvin, vaikka sitten vähän vatkaiskin.