Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.05.2012, 19:41
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samick Näytä viesti
Kävin eilen avensiksellä mökkitiellä.
2.5 kilometriä pääsi vaivatta, kunnes tie muuttui henkilöautolle mahdottomaksi mennä.
Semmosta mutavelliä, mihinkä uppoaa heti.
Upm omistaa tiestä 80% mutta heitä ei oikein kiinnosta pitää tietä kunnossa.
Tänään soiteltu upm:lle ja tien korjaus asiaan suhtauduttu hyvin nihkeästi.

Mökille pitäisi päästä sähköurakoitsijoiden tekemään sähköjä ja kolmenviikon päästä pitäisi uusi keittiö tulla mökille..
Mökki on siis hiljattain ostettu ja tämä tie ongelma on tullut vasta nyt esille.

Raivostuttavaa, mutta minkäs teet.
Mietin vain, että jos porukat tai minä itse olen perheenikanssa mökillä ja siellä sattuu paha vahinko missä tarvitaan ambulanssia, niin miten käy jos ambulanssi ei pääsekään paikalle tienkunnosta johtuen?

Auto vaihtoehtojakin on pohdittu nyt urakalla

Tällähetkellä vaihtoehtoina:

1.toyota landcruiser lc 120
75mm korinkorotuksella
33" renkailla
Vinssillä

Siinä taas jotain päivitystä tälläkertaa.
Jos sulla on itselläkin tuo ykkösvaihtoehtona, niin uskallan kyllä sanoa, että maksoi mitä maksoi niin saat kyllä vastinetta rahoilles, sen verran makee peli, yks päivä näin motonetin pihalla tollaisen tosi korkean ja isohkoilla renkailla, harvoin pysähdyn autoa kattelemaan parkkiksella, mutta nyt piti vähän aikaa ihailla. Mökkitien huono kunto on ihan hyvä perustelu maastoauton hankkimiselle, ja siihen voi sitten jatkossa vedota jos tekee mieli jatkojalostaa autoa. Mielipiteitä on hyvä tiedustella esim. täällä palstalla, siitä sitten noteeraa ne järkevät ja tojotan osto on järkevää jos mikä, tänään just leimasin oman 30 vuotta vanhan land cruiserin ja ekalla läpi, eikä ruostetta. muuta kuin hieman pintaruostetta helmoissa.
Vastaa lainaten