Ei ole kovin syväluotaavaa kokemusta mutta ton omani kanssa on tullut värkättyä letkujen pituuksien kanssa eikä sekään tunnu olevan mitenkään auringontarkkaa.  
Lähinnä siltä pohjalta että hieman yli max pituudessa olleet letkut sain värkättyä suositeltuihin rajoihin, eikä mitään persdynolla tuntuvaa muutosta tapahtunut. 
 
Huomattava ero sen sijaan saadaan pelaamalla suutinten koolla, ja kaasun paineella. (matalapainepuoli)
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. 
RRC 3,9SE -90. Valkoinen. 
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa 
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"  
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" 
Range Rover P38A -95, purkuraato 
Volvo C303, muutti pois.
			 
		
		
		
		
		
	
	 |