Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Tuo on kyllä ihan alunperin varustettu 2-litraisella TD moottorilla. Ihan on orkkislaite. Oikein Suzukin logot koneessa. Mutta kuulemma se on Mazdan tekemä moottori.
|
Niimpäs tietenkin, outolintu.
Lainaus:
Muistelisin myös että tuon pelin otteessa on vakio rengaskoko 235/75-15. Vai oisko ne ollut 235/60-15? 205-leveet ne ei ainakaan ollut, eikä 195. Eikä tuo vannekoko tainnut muuten olla 15" vaan 16", jonka jälkeen koko saattoi olla 235/60-16? Muinoin se tuli tarkastettua, että siinä saa laillisesti pyöriin 31" renkaat. Sitä en sitten tiedä mahtuuko ne pyöriin kun tuossa on nuo muovilevikkeet. Ottaa varmaan niihin kiinni?
|
Mielenkiintoista, onko tuontipeli? Tuotu isoilla rattailla ja katsuri iskeny vakiorenkaiksi noi? Tähän mennessä kaikki lähteet mitä olen löytänyt sanoo vakiorengaskooksi 205R15, mikä on myös omassa pitkässsä Vitarassa otteessa.
Lainaus:
Kyseessä on siis täsmälleen samannäköinen laite kuin tuossa esimerkkikuvassa. Eli pitkä laite. Väritkin taitaa täsmää tuohon esimerkki kuvaan. Melko mätä laite se kyllä on.. Mutta kesä aikaa hitsailla kasaan sitä. Perus japsi. Tekniikka kyllä toimii, mutta kori katoaa ympäriltä 
|
Omani ostin ihan samalla periaatteella, oli vaan kori sen verta hyvässä kunnossa ettei tuohon ihan heti tarvi ainakaan kovin paljoa hitsailla paikkoja. Tähän mennessä pultit onkin olleet ne pahiten ruosteensyömiä joiden kanssa olen tässä tapellut, kun olen niitä yrittänyt availla. Mulla siis on juurikin -97 pitkä Vitara.
Onko muuten M1G luokan auto? Vai pelkkä M1 mikä ainakin omassa on otteessa, rajoittaa ymmärtääkseni työvalojen asennusta? Diesel toki voi olla paku, johon taas saa noita työvaloja pistää?