Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 02.05.2012, 13:25
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Onkos suurikin ero jos GR datsunista tekis tommosen lavaversion (kilpiin) paikallinen K1 nosti kädet pystyyn.Mahtaako suomesta löytyä verrokkia? Kauhee patrollin kaipuu

eipä ole mahdollista kun y60 korista eli "gr:ää" ei ole tehty lavaversiona,

160 korista on taas tehty lyhkäsenä, pitkänä, molempia korkeekattosina, lavamallina ja molempia jopa avonakin, sitä en tiedä et onko yhtään avoversioo tullu pohjoismaihin tai jenkkeihin et kävis verrokkina jos avon haluis pitkästä tehdä. nii ja p40 on isoin kone 160 korisissa eli 150hv 4litranen bensa. käytännössä siis 160 koriseen patrolliin vois laittaa jonku pikkulohkon ja leimata sen jos haluis...

nii ja olikos sami laittamassa vanhan mallin patrollin akseleita pick uppiin vai gr:n? itte laittasin ehdottomasti gr:n, vanhan mallin taka-akselista kun katkee kohtuu helposti vetari ja se räjäyttää samalla perämurikan posken... gr:ssa ei tätä ongelmaa ole samalla tavalla esiintyny.
nii ja oishan nois gr:n akseleis levyt joka kulmassa, pikkusen isommat murrokset, hi-pinjoni etu akseli ja ne tukivarsien korvakkeet samalla... nii ja lähes aina 4.625 välitykset... ja ne ois n.10cm leveemmät.
Vastaa lainaten