Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
No onhan melkonen pölkky, tolleenhan ne nykynelivedot toimii merkissä kuin merkissä. Mut ei se paljoo liejussa auta auton lyödä jarrua vaan pyörille.
Mut mikä tuossa rutisee noin paljo? Videon lopussa varsinkin kuuluu melkonen rapina.
|
Sepä tuossa eroaakin useimmista, että pyöriä ei jarruteta siellä liejussakaan. Kaikissa kolmessa tasauspyörästössä kun on tuollaiset lukot:
http://www.eaton.com/Eaton/ProductsS...als/PCT_225758. Vetoluistoneston kun kytkee pois, tai vaihtaa jakiksen pienelle puolelle, niin pyöriä ei jarrutella ollenkaan. Tuo, että ilmassa oleva pyörä pyörähtää vähän ylimääräistä, johtuu siitä, että hydraulipumppu on lukon yhteydessä ja se toki tarvitsee vähän liikettä, että saa käyttöpaineen aikaiseksi.
Rutina osui omaankin korvaan tuossa videon lopussa, mutta ei sitä ainakaan omassa yksilössä kuulu...