Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 27.04.2012, 09:17
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.063
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Mikä näissä on kallista, ostohinta, käyttö vai varaosat???
Taitaa ne Toyotan osat maksaa ihan yhtä paljon vai onko Toyotamiehellä vaan "vaaleanpunaiset lasit" joilla ei näe muita kuin Toyota maastureiden hyviä puolia.

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/4543668
Tuossa samaa hintaluokkaa kuin se Toyota mutta tuoreempi ja vähemmillä kilsoilla.

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/4439689
Saman ikäinen mutta halvempi ja vähemmillä kilsoilla kuin Toyota
No joo, ostohinnassa on jo melkein kompensoitu suurempi korjaustarve ja arvonalennus. Kyllä kai Pajerollakin pärjäilis, mutta ei saa sitten tulla yllärinä jos ja kun välillä tarttee pajalla seisottaa. Uskon edelleen että Pajero käy tuplaten useammin korjauksissa kuin LC.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Sen verran pakko kommentoida, ettei Grand Vitara mikään "pikkuauto" ole. Mahtuu kivasti 4 ihmistä, pari koiraa ja matkatavarat kyytiin talvilomareisulle. Verrattuna Passattiin tavaratila on pienempi mutta ohjaamon tilat on aika samat.

Grand Vitara on siinä city-maastureiden ja "oikeiden" maastureiden välimaastossa mutta kysyjän tarkoitukseen aika sopiva kompromissi.
Niin, no eikös Grand Vitara ja Rav4 ole about saman kokoluokan autoja? Toisaalta ei tuo Passattikaan mitenkään isolta tunnu, ruuma on tosin levee ja pitkä. Lasken tässä samalla lailla Passatinki ja Rav4:n pikkuautoks.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuomo Näytä viesti
No niin, heti Toijota-miehet hätääntyy kun muutaman tosiasian kertoo..
En vaan oikein sulata Toyota-filtterin läpi noita väitteitä, sen verran erikoisia. Ajovalot on ihan linjassa muidenkin muovilasisten kanssa, aikaa myöten UV ja suolot hiekkoineen tekee tehtävänsä ja valo ei osaa kellertyneen samean "lasin" läpi ulos. Sama ongelma vaivaa lähes kaikkia nykyautoja. Linssivalotkin samentuu yllättävän joutuin jostain sieltä sisältä, muutaman vuoden ikäisessä 200-300 tkm ajetussa xenon-valollisessakaan ei ole välttämättä puoliakaan valotehosta jäljellä.

Miten niin muovinen? Kaikkien autojen kojelaudat on muovia ja toi Land Cruiserin sisusta on ainakin mun makuun hyvinkin fiksun oloinen ja näköinen. Eikä oo kyllä rämissy mistään nämä parin tutun autot joilla enemmän ajellu.

Moottori on vähän lussu, mutta kyllä sillä pärjää ja viripurkeilla saa tosiaan eloa lisää. Ja Pajerossa on myös neloskone. Tutinat ja vapinat kuulostaa myös oudolta, kutoskoneen miellyttävämpi saundi puuttuu, se on totta.
Vastaa lainaten