Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jii-Jii
Kertokaas että kelpaako tämä vielä promodiin tuolla kopalla mikä tässä on ollu??
|
Ei kelpaa, korissa pitää olla "orginaalit" paneelit, mutta materiaali vapaa...
3.7.2.2 Body
The body work must look like a car, , bonnet (hood), front wings, body sides, rear wings must be present. Body material is optional. The front of the car must retain a mask or face with appearance og lights.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jii-Jii
Saakos seisontajarru olla nestetoiminen vai pitääkö olla mekaaninen?? Ja taitaa riittää kun vaikuttaa vain taka-akseliin??
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu
Muistaakseni pitää vain olla erillinen jarrujärjestelmä, onhan nuita sähköisiäkin seisontajarrujakin niin miksei nesteelläkin.
Eli jos haluaa seisontajarrun taka-akselille niin vaatii toiset satulat,näin ainakin itse olen asian ymmärtänyt,korjatkaa jos olen väärässä.
|
Tai kardaanijarrun...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare
trialissa saa olla neste toiminen, jos on erillinen piiri ja sen pitää vaikuttaa taka-akselille
eli kardaanijarru tai toiset satulat akselille
|
Helpolla päsee kun laittaa rangen etusatulan! Siinähän on kaksi erillistä jarrupiiriä samassa satulassa!!!!
Sitte promodin käsi/seisonta jarrun sääntö on nyt sama kuin protoissakin, eli saa vaikuttaa jompaan kumpaan akseliin tai sen kardaaniin.
Mutta laatikon ja jakiksen välissä sitä ei oikein hyvällä katsota Suomessa ja Eurotrial:ssa tulee hylsy...
3.7.5.2 Parking brake/emergency brake
A well functional parking brake must be present, operating on the brakes of one and the same axle, or the driveshaft of one axle. The control system of the parking brake can be operated hydraulically or mechanically, and it must be mechanically independent of the main system. The control system of the parking brake must be possible to engage with one hand or one foot, and it must automatically remain locked when engaged. The vehicle must be fitted with an emergency brakesystem. The emergency brake system can be shared with the parking brake, or be a total separate system, and it must be able to slow down the vehicle in case of failure of regular brakes. See 3.2.5 for test procedure.