Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 24.04.2012, 09:00
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.447
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petpi Näytä viesti
Laitampa ZJ aiheisen kyssärin tänne, mutta kun toi etupää on XJ:n kanssa sama...

Etuperän pinionin laakeri on menossa -98 GC 5.9 LX:stä.
Välitys pitää jo ääntä. Onko mahdollista, että välityksen rattaatkin on vaihdettava?
Onko niin, että tämän mallisessa GC:ssä on vahvempi D30 tai vahvemmat murrosnivelet?
Itse en taida osata laittaa perää kuntoon, mutta kannattaako edes laittaa kuntoon vai hankkia jostakin D30 tilalle?
Mitä mieltä raati on?
Tuon mallin grandissä on lo pinion d30. High pinion (vahvempi) ei mahdu ilman erinäisiä muokkauksia.

Mulla jäi juuri omasta 5.9:stä orkkis etuakseli ylimääräiseksi. Koko akseli ilman vetareita ja loppuunajetuilla jarrupaloilla liikenisi kohtuuhinnalla. Akseli muuten ehjä ja hyväkuntoinen. N.160tkm ajettu.
Edit: nii juu, grandeissä on cv- nivelet mitkä on heikommat kuin isot ristikot xj:ssä tai tj:ssä.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 24.04.2012 09:08
Vastaa lainaten