Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 22.04.2012, 09:48
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Oma 30 valve 2.8 tykkä myös kierroksista. Tosin tuo 1525 kg painava passat on melko pitkillä välityksillä varustettu. Kiihtyy hienosti autobaanalla kun potkaisee lapun lattiaan 200 km/h kyydistä. Varmasti vetäisi kevyttä autoa kunnon välityksillä.

Kaverilla oli 264 volvo, ja ei hänkään oikein tuota rellua ylistänyt. Kyllä sekin ihan hyvin voimaa antoi, silloin kun toimi. Kansi vikaisena, tai jostain muusta vettä hukkaavana lähti kiertoon.
A6 kuattroavantti samalla 30 vee pannulla on ajossa (1805 kg otteessa), ja lähipiiristä vastaava 12 vee. Kyllä haetuttaa pienempää pykälää paljon usiammin vanha kone. Venttilien lisäks eroja on imusarjasysteemissä, ja muistankohan väärin että pakonokat olis säätyvät tässä uudemmassa jo ?

264 ( arkalleen oli hurreista tuotu 244 GLT, 2,7 V6) oli joskus vuoden ja 15 litraa satasella, oli lappu lattiassa tai pintakaasulla köröttelyä....164:een verrattuna (B30) nuhasemmalta vaikutti eikä juuri eroa uudempiin Vulvan ruiskunelosiin huomannut, paitti kulutuksessa.

Yleensäkkin välttäsin kaikkea missä on K- tahi KE- jetti, vaikka vanha ässämursu huilaakin tallissa. Sähköruutalla ei varmaan teho ainakaan tippuis ?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten