Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 18.04.2012, 22:15
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JNaukki Näytä viesti
pitää laittaa sen verta hönkyä koneeseen ja pitävät slicksit ettei tarvi heijata... niin se itsestäkin tuntuis et automaatti on offatessa näppärämpi,offikokemusta autolla on kyl tasan nolla mut ajatuksen tasolla... ja lauhdutin+flekti tulee ilman muuta sekä lämpömittari.tuo huohotus pitääkin patentoida johonki hukkaan ettei vahingossakaan ota vettä sisuksiin...nooh,mietitään sitä sitte joskus ku se on ajankohtaista.
Siis mikä automaatti? mulla tuon w124:n om 603? 300td perässä 300E 4-matic:n automaatti, ja lähtee normaalisti 2. vaihteella liikkeeseen, mutta kun keppiä käyttää 1:llä niin tuo ykkönen pysyy päällä.
Ja tuossa automaatissa 1:n on muistaakseni 4,25:1, kun esim letukan th-350/400 1:nen on n. 2,5

Ja ainakin Siekkinen tietää miten tuon MB automaatin saa kestämään.

Kyllä tuo lämpömittari on ehdoton, ja tuo öljyn isojäähdytin myös.

Ja tuo laatikon kestävyys: jos välillä "horii" ilmoja, niin se tarkoittaa että pakka pääsee välillä luistamaan, ja se tappaa laatikon!

Toinen huono homma on liian pitkät välitykset, siis joutuu kokoajan luistattamaan turbiiniä, ja väännöt käytössä.

Onkohan noissa protoluokan offipeleissä ns. kuivasumppu automaatissa, tuntuu aika uskomattomalta että "vakio" laatikko toimii yli 45 asteen kulmissa joka suuntaan
vai mikä on "salaisuus", onko julkista tietoa?

Onko kellään öljynpainemittaria automaatissa?

Siis jos moottorista tulee 50 kw tehoa, ja laatikko luistaa niin paljon, että kardaanit ei pyöri, niin tuo 50kw muuttuu lämmöksi pakassa, jonka sisähalkaisija on noin 10 cm, ulkohalkaisija 14cm ja paksuus noin 2-3 cm, ja painaa alta kilon, niin montako sekunttia menee että pakka "palaa"

-> siis kun laatikko pysyy alta 100c, ja ei saa ilmoja pumppuun, niin kestää kivasti.

Vastaa lainaten