On, vanha sanonta pätee tässäkin. Yhdellä kertaa kaks käyttöä, eka ja vika. Moinen hirvitys tuolla frouvan biilin takakontissa on mutta taannoinen rengasrikko moottoritiellä hoidettiin ilman sitä, kun kuitenkin piti lähteä sitä rengasta vaihtamaan niin otin matkaan kunnon hallijekin ja varapyöräksi talvipyörän sen auton oman minidonitsin sijaan.
Tommosesta halpis saksesta on kokemusta auton nostamisessa sen verran että eihän siitä mitään tullut, kaverilla semmoinen oli autossaan. Sillä piti sitten nostaa mutta ennenkuin auto nousi niin kierteet siloittuivat.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti
Onko joku muu yrittänyt käyttää Volvo V70 tunkkia? Ei pito riittänyt märällä asvaltilla vaan kaatui alle!
Onneks oli oma saksi autossa ja renkaanvaihto onniustui. Talvella sitä en olisi yrittänytkään..
|
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|