Yleisellä tasolla; ainut vetonivel mitä ei kannata laittaa mihinkään käyttöön, on tuommoinen, missä "rasvaurat" maljan puolella, suoraan noin 2mm kohti ulkokehää, näitä on "räjähtänyt" aivan liian helposti.
Ja sitten tapaus, että hj:tä ajetaan neliveto päällä, ja käännetään kuivalla , puhtaalla asfaltilla parkkiruutuun, vastaa käytännössä melkein samaa, kun vedetään tukkirekkaa ojasta, siten että hj on asfaltilla (siis pikku ykkösellä eteenpäin, siis enemmän vetovoimaa, kuin vinssille luvataan

)
Sitten se, että mikä on paras/huonoin vakionivel, en osaa sanoa, itselläni bj-40:ssä ei ole koskaan ollut uusia vetoniveliä, ja yksi käytetty on räjähtänyt.
toki en ole yrittänyt tahallaan särkeä
Sitten nuo ns. lujemmat; itse laittasin nuo isommat, oliko uuden läjän?, nivelet, jos olis ongelma. ja jos suuri ongelma niin joku hd-versio?
Ja nuo kaikkein kalleimmat; varmaan ihan hyviä ja kestäviä, mutta jos pitää tilata myös vetoakselit, niin silloin jos/kun sattuu rikkoutumaan niin voi mennä myös vetoakseli, ja silloin tulee rempalle hintaa, jos joutuu kuriirilla jenkeistä pikana tilaamaan (siis hinta/kallis on suhteellinen käsite, varsinkin jos tuo etuakseli pysyy nipussa, ja auto tulee aina ajamalla kotiin)
Ja sitten topiikin aloittajan tapaus; kyseessä lienee rakenneltu, isopyöräinen ja jopa normaalia hj-60 suuremmalla etuakselipainolla oleva auto?
-> joko parempaa niveltä kehiin, tai sitten ajella varovaisesti?