Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 09.04.2012, 17:14
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Taka-akselin kokoonpano on seuraavanlainen.

- Ford Explorer 8.8 kuoret
....

Miulla on vahva usko siihen että tälleen saa rakennettua D35 vahvemman akselin, mut aika näyttää.

Etuakselissa on yhdistelty D44 osia eri Jeepeistä.

- D44 kuoret joissa murikka kuskin puolella (olikohan 1981 uudemman Cherokeen?) Lisäksi se kapeempi malli
- Flat top kääntöpäät joihin värkätty high steer palikat kiinni.
....
Saa nähdä miten tämäkin kokoonpano kestää
Aivan varmasti kestää paremmin kuin d35 ja d30. F8.8 hieman rakennettuna kestää jopa 37 kumeilla jos ei aivan älyttömästi anna tossua. Kai hitsasit akseliputket peräkoppaan kiinni taka- akselissa?

Etuakseliksi toki olisi jostain voinut etsiä high pinion d44:n, mutta ne vaan on perkeleen harvinaisia tässä maassa Ois itelle tehny mieli rakentaa hp d44/ d30 hybridiakseli tohon käyttikseen, mutta kun ei ollut sopivaa aihiota..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten