Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 29.03.2012, 09:51
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Perää eteen.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Onkos mille välitykselle tehty tuo sun murikka? Danalla kun on eri paikassa laippa lautaspyörälle "aavikko-" ja tiheämmillä välityksillä.
Aavikkomallien murikalle sopivaa 4.88-välitystä saa "paksuna", jolloinka ei tietenkään sovi tiheämmän välityksen murikalle.
Ero noilla taisi olla kolmisen milliä, hatusta vedettynä...
Terve.
Harva perähän tuolla oli kuin mikä 3 ja rapiat.
Lienee sitte tuo kiinalukko tehty tuon kapeamman lautaspyörän mukaan ja lautaspyörä on paksu.
Nyt on tuo 4.88 välitys kitkalukkoperässä kiinni ja samoilla shimmilevyillä tuli välykset kohilleen kun alkuperäisessä ja hyvin mahtuu ja toimii.

Sain pelin nippuun ja laiton etukardaaninkin kiinni.
Tarkistin nesteet enen koeajoa ja ihmettelin kun automaatin öljyn pinta oli 5cm merkin yläpuolella? No öljyä pois merkkin asti ja eikun koeajolle.
Ajoin korttelin ympäri eikä oikein loota vaihtanut kunnolla? ja kohtahan perässä olikin hirvee valkonen savupilvi kun öljyä tuli jostain pakosarjalle??

Ajoin pelin parkkiin ja altavalui automaatin öljyä norona?? Konepelti auki ja loota oli sylkenyt paineella öljyt öljytikun putkeapitkin konehuoneeseen??

Soittelin sitten automaatti korjaajalle ja sieltä sanottiin syyki jotta jokin tiiviste on pettänyt ja paineet pääsee öljypohjaan ja näin työntää öljyt pihalle.

No höh.

Nyt heräs vaan epäilys jakolaatikon vaivasta, josko tässä olisikin syy miksi tuntui että jakolootassa jokin luistaa?

Nyt tarvii sitten kaivaa tallin nurkasta toinen rempattu loota ja vaitaa se autoon.
Sitten taas koitetaan.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten