Viestiketju: kerro mikä vituttaa
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.03.2012, 23:04
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Juu, olen kaikki tämmöiset vaihtoehdot kyllä miettinyt moneen kertaan läpi, mutta vituttaa siitä huolimatta turhanpäiväisen lappusen aiheuttama vaiva!

Jos jollain lojuu nurkissa Jimnyn korotussarjan TÜV-paperit, niin ostan hyvään hintaan pois!
Minua vituttaa tässä eniten se, että se TÜV- lappu ei tee yhdestäkään korotussarjasta mitenkään parempaa tai laadukkaampaa, ainoastaan kalliimman. Kunhan vain joku testannut laitoksessa että on ne jouset mitkä tässä paketissa tulee, on teräksestä tehty tukivarret juu, yms... Kaiken lisäksi rajoittaa kuluttajan valinnanmahdollisuuksia aivan helvetisti.

Itse asiassa, arvostan paljon enemmän käytännön kokemuksia käyttäjiltä näistä tuotteista ja niiden kestosta/ toimivuudesta, kuin jonkun perkeleen testilaitoksen näpertelyjä. On ne sitten miten hyvin tahansa testattu ja mitattu koneessa, niin ei se kerro niiden toimivuudesta yhtään mitään ja kestävyydestäkin vain osittain.

Saatana, ei kait voi enää edes coil- overeita leimata mihin tahansa kilvelliseen autoon nykyään, kun ei ne ole "automalliin tarkoitetut". Pitäisköhän teettää itselle TÜV- leimasin?

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.