Viestiketju: Maasturi hankinnassa
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 08.03.2012, 00:19
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Nii toyotan ja pajeron ero on varmaan se 2-3 milliä rungon ainevahvuudessa eli toyota kestää ruostua toivottomaan kuntoon reilut kymmenen vuotta pitempään kuin mitsu. Mutta jos ostettava auto on sen 20 vuotta vanha niin ei kai sillä ole väliä minkä merkkistä autoa joutuu hitsaamaan jos se muuten on hyvä.

Ja näköjään 93 ` pajeroita saa kolme samalla hinnalla kuin yhden 93´ land cruiserin.
Paljonkos se sojotan runko sitten on paksu,jos kerta on 2-3mm vahvempi? Muistaakseni yhdessä hitsaamassani hiluxissa oli 2mm,sama kuin pajerossa,ehkä panssarivaunumaisessa hj:ssä on vahvempi runko,mutten äkkiä usko että se olisi nuin paljon vahvempi järkiään.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Matti- Näytä viesti
@BjAndy:
Ja väitätkö ettei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että noita Pajeroita on saatavanakin pikkuisen enempi. Ihan selvä asia, kun on tarjontaa paljon, hinnat painuu alas.
Itse asiassa ei niinkään LC on aina ollut kalliinpi kuin pajero hankintahinnaltaa ja toyota pitää paremmin arvonsa,sitä ei käy kieltäminen. Mutta kyllä itseä välillä naurattaa kun myynnissä on joku 1988 maasturi jolla on vingutettu sen 800tkm ja sellaisesta pitäisi,ja jotkut jopa maksaakin jonkun 8000€,ei riitä minun järki moiseen.

Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 08.03.2012 00:22
Vastaa lainaten