Viestiketju: Lj + Lockright
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 29.02.2012, 16:11
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

suzukissa ei oikeestaa muute ollu kovaäänine mut mutkassa piti vähä vetoa koittaa jättää pienemmälle ku tarras muute kii ja kajahti melko kovi. toimintaan olin kyl 100% tyytyväine.
muutamaa lockrightiin toyotan perään oon törmänny esim iipeissä ni niis tuntuu lukevan tuo ettei sovi kitkalukollisee mallii (ilmeisesti siis jotai eroa on lukottomaan murikkaan).... ainii mitenkäs se tojotan perässä oli et saaks murikat heitettyy eestä taakse ja takaa etee heittämällä, silloha sais lukottoman taakse mihi sais sen lockrightin ja eessä ois se hurja 25% kitkalukko. tosin käyny kyl mielessä jos ens hätää tiukkais sen kitkalukon, vai onks siin mitää järkee et toimiiko pitkää? ja onks siihe olemassa mitää kuvallista ohjetta iha? noi perähommat itellee aika hämärää aluetta....

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Tojotista mitään en tiedä, mutta kyllä noi ainakin reilusti Suzukeja painavemmissa Jeepeissä toimii ihan hyvin ja kestää. Ainahan tuollainen palalukko vähän pitää meteliä, mutta ei se tarkoita ettäkö se hajoaisi helposti. Toiset merkit on hiljaisempia kuin toiset.

Sopivuudesta; en tiedä onko Toyotan akseleissa kitkalukollisen ja avoimen perän murikat ihan erilaiset, jos on niin todennäköisesti niihin on eri palalukot silloin. Näin on ainakin mm. Danan jenkkiperissä, ja kaikkiin kitkalukollisiin murikoihin ei edes löydy Lockrightia tai muita vastaavia.

Kandee kyllä kattoa sitten muitakin merkkejä kun vain lockrightia, niitähän on sen kymmentä eri valmistajaa ja kaikki enemmän tai vähemmän yhtä hyviä ja kestäviä..
Vastaa lainaten