Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 28.02.2012, 22:33
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
3 siirtäjälevy, 4 ja 9 siirtohaarukat, 4 ja 28 alue ja 9 ja 33 2wd 4wd

eikai 231 keppi eroa mitenkään tosta, siirtäjälevy siinä on erilainen, siinä kun ei ole kolo kun yhdellehaarukalle.

siihen 231:n saa erilaista siirtäjälevyä missä tota uraa on muutettu.

Jep näin olin järkeilly osien tarkotukset mutten nimiä huonommista kuvista, joita oli tarjolla.

Luulin että se shift kitti ottaa kiinni suoraan noista siirtohaarukoita siirtävistä akseleista. Toki tommosen 242:lle tehdyn ikioman levyn vois jotenkin paskarrella. Luultavasti saattais saada kohtuullisen sikäli mikäli huolella mittailis ja sitten lähettäis hienon cadikuvan laserleikattavaks ja ehkä perään saamaan lämpökäsittelyt.

Aattelin että jos jotenkin noita siirtäjälevyyn päättyviä tankoja käsittelis erillisinä ilman siirtäjälevyä ja nivelöis jotenkin siitä keppeihin. Nivelillä tai vaijerilla tai jollain.

Tästä vatuloinnissa saattaa mennä tovi jos toinenkin, joten siksi aikaa autoon ois kiva saada joku toimiva.

Eräs 231 ois palstalla kaiketi vielä kaupan, mutta siinä on taulukoitten mukaan väärä tuloakseli. Voiko sen vaihtaa 242:sta ja käyttää sitten sitä väärää vapautunutta irrallaan olevan 242:n käsin pyörittelyyn?
Vastaa lainaten