Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 27.02.2012, 22:01
jyrze:n Avatar
jyrze jyrze ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.06.08
Sijainti: pori
Viestit: 583
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Slantsix225 Näytä viesti
Tuo karan muotoa seuraava tappi on ilmeisesti hieman erillainen eri ikäisissä vehkeissä.
80 luvun LJ:n karan pystyi nostamaan pois paikoiltaan ja kääntämää. Takaisin kara meni suoraan painamalla.
90-luvun lopun hiluxissa karaa seuraava tappi olikin jousikuormitteinen. Joutui purkamaan kaasuvivun päältä anturin, sekä koko kaasuvivun pumpunkannesta pois. Sitten pumpun etupuolella oleva tulppa auki jolloin jousen sai pois karaa seuraavalta tapilta. Kara paikalleen mieleiseen asentoon, sitten jousi ja tulppa takas. Ei vaikea homma mutta jos tekisin uudestaan niin en nostaisi karaa pois vaan pyöräyttäisin eri asentoihin, kansi kiinni ja testaamaan tuleeko sitä savua.
Tuo säätö parantaa vetoja kummasti vaikkei ahtoja nostaisikaan.


2lt moottorin ahdonalainen syöttö mietityttää.
Kone ilmeisesti 86 lj70 keulilta.

Tuo tappi jonka pitäsi seurata tuota kalvoavusteista kaaraa. Miten sen tapin pitäsi siellä liikkua?
Tuo tulpan takana jossa tuo tappi on ei omassa ollut mitään jousta eikä näin ollen tappi liiku karan ylös-alas liikkuessa vaan jää aina "pohjaan".

Vedot on koneesta ollut ihan hukassa.
Vastaa lainaten