Niin oletkos nyt läpännyt vai hionut? Itse tarkoitan hiomisella kun venttiili laitetaan koneeseen ja siihen koneeseen säädetään oikea astekulma jonka jälkeen hiomakivellä pyöräytetään venttiileistä syöpymät ja (tai) tiivistepinnan painauma pois. Läppäyksestä aina puhunu kun se venttiili pyöritetään seetirengasta vasten tahnan kanssa. Jos olet purkanut tuon kannen ja vain läpännyt niin voi olla että ei vielä pidä kunnolla, montako sataatuhatta ajettu jne, bensalla saa osviittaa kun kasattuna mutta alipainetesterillä helppo katsoa purettuna. Jos omaa autoa tekisin niin kunnolla hioisin ja seetitkin pyöräyttäisin koneella, mutta voi olla jo sitten ongelmana juuri tuo ettei vakio jousilla venttiilit seuraa nokkia. Hyvä ne kuitenkin olisi pitäväksi saada, vaikuttaa polttoainetalouteen ja moottorin toimivuuteen aika paljon jos valskaa. Eikös tuo pykälä tuossa imuvenassa ole ihan normaali, ei se seetipinta yleensäkkään samaan kulmaan venttiilinlautasen kanssa mene? Eikä sitä niin kauhean varovasti tarvi sen tahnan kanssa pyöritellä