Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
No jos 2 solenoidi on offissa, niin pykälä on ykkösessä, oli kierrokset mitä vain. Jos virrat menee TCU:sta vastuksen kautta maihin (verrattuna siihen ettei mene, kun solenoidin piuha on irti) niin ei pitäs tulla virheilmotuksia... Ehkä tää menee hifistelyksi, kun nettietsintä ei tuottanut valmista ratkaisua. Kai tämä olisi yleisessä tiedossa, jos onnistuisi.
Taidat vedättää, en kyllä ihan usko...  Milläs renkailla, mitkä perien ja jakiksen lyhyen puolen välitykset?
Mulla on nyt 33*12,5-15, 3,55 perät ja 2,72 jakis. Itseasiassa mullakin tais muuten tasamaalla mennä kakkosella nilkka suorana, mutta vasta ylämäkeen sitten hyytyi. Kakkonen taitaa mennä tosi nopeesti päälle, joten sitä ei ehkä edes kerkee huomata, jos on liukas alusta...
Ja sullahan on vanhempi se loota, jolloin pakkoykkönen toimii. 
|
kyllä jollain jenkkipalstalla oli semmonen hifistelty ohjain joskus mikä pelas just noissa uudemmissa... tai ainakin rakenteilla oli mutta en nyt yhtään muista millä googlehaulla sen löysin...
mä saan tolla sähköohjauksella pidettyä minkä tahansa pykälän vaikka paikallaan seistessä päällä.
31" tossut ja 4.56" perät... auttaa kummasti jaksamaan, tosin apparinpuolen lattiamatto sulaa aina kun katti hohkaa oikeasti punasena