Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ARSKA77
Laita suoraan 61 akselit ja laita paine toimiset sylinterit ja arb tai juukan miestan kompura solenoideilla avot saat lukon myös pois päätä joko etu tai taka muuten mennään vain sivuttain paikasta riippuen unoha kitka räpellykset ja kempit vaikka maastossa vain ajaisit.
|
Jos haluat hj-61 mallin lukot toimivan siten että etulukon saa päälle ilman takalukkoa, niin modaa tuota vivustoa (kun vivut irti, niin 5 minuutin homma deaktivoida tuo takalukon mukaantulo)
Ja noihin paineilma juttuihin: pienellä butjetilla tahtoo tulla jäätyvät, tihisevät ja muutenkin epäluotettavat, nuo orkkis vaijerit/vivut toimii siedettävästi, toki vivusto täytyy puhdistaa/voidella muutaman vuoden välein. (on kokemusta molemmista, ja alkuperäisistä pidin enemmän)
Muista laittaa lukon merkkivalot, niin tiedät että nyt lukko on kiinni, ja voi antaa hanaa.....
(p.s nuo lukot kestää näköjään aika surutta väärinkäyttöä, nehän on tarkoitettu vain kiinnijuuttunen auton irroitukseen, ja maksiminopeus taisi olla 5 km/h

)