Nyt asenneltu se hel***n boksi sinne kaveriksi, kun nuo pakkaset vähän helpotti..
Jos joku sattuu näkemään niitä Philipsin suunnittelijoita, niin vetäkää suoraan turpaan, on nimittäin sellainen insinöörityön hedelmä se ohjausboksi.
Ohjeessa käsketään kytkemään akulle perus +, ja - , sitten "heräte" parkeilta. ja tässä tuo heräte toimii toisinpäin, eli kun siihen tulee virtaa, niin ledit ei syty. Eli tällä ohjeen mukaisella kytkennällä, eivät siis ainakaan ko.autossa palaneet milloinkaan...paitsi kun auton sammutti, niin sitten paloivat hetken!!
Eli sen "herätteen" kun kytki lähivalojen piuhaan, niin sitten rupesi pelittämään, eli palavat parkkien kanssa yhtäaikaa, mutta kun ajovalot kytketään päälle, ledit sammuu. Mutta sitten ne jää palamaan hetkeksi, kun auton sammuttaa..., eli olisko niin hieno systeemi, että tunnistaa jännitteestä, milloin auto käynnissä, ja sytyttää valot, ja sitten kun auto sammutettu, palavat vielä hetken, ennekuin jännite laskee alle jonkun tietyn arvon.
Voisihan sen tietysti sen virransyötön ottaa jostain "virtalukon takaa", mutta toissalta ihan kätevää pimeällä, kun on "saattovalot", niin näkee kotiovelle kävellä.

