Nyt kun on akselit ja kardaanit hetkellisesti irti autosta välitystenvaihdon ja etulukon asennuksen takia, niin samalla päädyin paneutua vähän pakoputken ongelmiin.
Putki on saanut Kulmakorvessa parit tällit, ja on alkanut supsuttaa. Lisäksi alkuperäinen putki on vähän hölmösti tehty - ainakin maastoajoa silmälläpitäen - koska vasemman puolen lohkolta tuleva putki menee öljypohjan ali matalimmasta kohtaa. Käytännössä siis niin alhaalta, että 2" korotetussa autossa pakoputki on ollut vielä muutamia senttejä etuakselia alempana. Putkea irrottaessa selvisi supsutuksen syyt, molemmat "downtube":t oli löysällä pakosarjasta.
Muuten putki tulee kuten ennenkin, mutta vas.puol. lohkon putki siirtyy öljypohjan taakse, lohkon ja turbiinikopan väliin. Silloin ei enää roiku alhaalla. Alkuperäinen putki on sarjoilta alas 2", yhdistymisestä eteenpäin 2.5" rööriä. Tarkoitus oli tehdä yhdistymisestä eteenpäin 3" putkella, mutta sitten tarttisi ostaa myös uusi 3" katalysaattori. Nykyinen on ehjä, joten tiedä nyt sitten.. Jos vaikka laajentaisi ton nykyisen sisään- ja ulostulot, kun irti se pitää leikellä kuitenkin