Näytä yksittäinen viesti
  #387  
Vanha 21.01.2012, 17:45
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

tuo ois kyl toteutus kelponen idea tuo tupla jarru letku systeemi

ääh plasma.. no tänks senverta oon kokeillu et mielummi käytän aga:n letku sahaa... laikalla aika paljo tulee tuhrattua mut ompahan enempi käsityön leimaa

kunhan joskus seuraavan 40 vuoden aikana saan tehtyä oman tallin tuonne tontin nurkkaan ni sinne on pakko hankkia optisella öögalla pelittävä plasma/happi-asetti töhötin. ei mitään tietokone höpöhöpö ohjelmia vaan mustalle pöytä levylle paperista malli ja huva tulaa.

kaikenmoista yksityis elämän vaikeutta on ollu täs viime aikoina ni ei oo oikee jaksanu/viittinu ressata enempiä auto hommilla...

tänää skarppasin ja kävin töhäyttämäs hiekalla keulan peltejä.
puhalluksen jälkee pääskin viel paikan laittoon..
parit pienemmät paikat ja parit vähä isommat laput joutu hitsaa enneku kelpas. kuski puolen loksu oli hurjasti syöpyny rokoille mut ei läpi mut vaihoin kaik kohat mitkä vähänkä näytti ettei kestäs isältä pojalle.

maski pelti oliki jo ihan ok ku aiemmin olin jo laikottanu mädät veks.
lukko pellis oliki sit enempi työmaata mut ei mitää mahottomia.
ja konepellin nosto käikäleet tuhautin kans. jos vaik ens viikolla sais pohjat päälle.


ja hitsailin käikäleitä kone paketin kiinnittämiseen. noihi viel värit päälle ni voiskin näperrellä komentosillan paikalleen. siinäkin on remonttia tiiossa ku vaihe kepit tulee eri kohasta nykyään ylös.

ja kyl on persiistä räpsiä kuvia hankookilla vai oliks tää nokia? no meibi nekst time muistan ottaa kameran mukaa
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten