Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 14.01.2012, 23:36
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Super_Select Näytä viesti
Mitenpäin se taittu? Ja tietty hyvä olis olla joku systeemi, että pääsee kallistumaan, särkyy muuten helposti koko aura.. ja ne SUKSET, itsekkin kantapäänkautta opettelin.., ja huomasin, ettei ottokulmalla ole niin hirveän suurta merkitystä, jos sukset säädetty sopivasti. Ja siis ne sukset estää sen "haukkaamisen", vaikka olis pureva kulma (reilusti taaksepäin kallellaan) Itsellä nyt ottokulma pikkuisen taakse kallellaan.
Ei tarvi suksia eikä mitään tylsennyksiä. Ainut mikä pitää tehä on se että joko mukauttaa sen terän, oli se sitten tavan patarautaa, hardoxia, tai verkkoterää, eli käy kuluttamassa sitä jossain asvaltilla x matkan jolloin siitä häviää se terävä särmä siitä takareunasta, tai hioo sitä vaikka rälläkällä pyöreemmäksi.

Myöskään sillä ei ole haukkaamisen kanssa juurikaan merkitystä kuinka takakenossa se terä on jos nuo em. hommat on tehty. Eri asia on sitten jos se terä on ihan liian ohutta kamaa eli maasturi aurat saa olla jotain yli 8 mm kamaa.

Ja se keinunta pitää olla koska muuten se kyllä menee kulma edeltä maasta läpi ja sitten on joko piha tai aura rullalla. Sen voi toteuttaa vaikka soikella reiillä siellä runkoon tulevissa kiinnikkeissä.

__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten