Viestiketju: Hilux ln65
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 09.01.2012, 21:30
LCHJ61:n Avatar
LCHJ61 LCHJ61 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.08.07
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
Kyllähän tuo turbotus on hommana helppo kun on diesel. Se pakosarja passaisi sinne suoraan ylösalaisin laipan puolesta jolloin se turbo tulisi sinne etupäähän ja siitä olis vielä mukava tehdä downpipe, laippaan sopii muistaakseni suoraan pajeron puhallin. Mutta siis sitten se pakosarja otti kiinni johonkin kanteen sen verran että siihen kyseiseen projektiin mitä seurasin tehtiin välisarja. Eihän siihen turbotukseen nimenomaan tarvitse mitään jarrupapereita kun tehoa on max20% enenmmän kun kyseisessä mallissa, tehokkaimpaa mallisarjalaista vertailuna käyttäessä sitten eri. Eli jos nyt nopeasti ajateltuna hiluxissa on 100hp vakiona saat siihen turbon kanssa 120hp ilman muutakun muutoskatsastus ja teholaput. Jos taas turbollisessa on sen 120hp ja siihen verraten haluat turbottomaasi +20% eli n.140+hp niin tarvii päivittää jarrut yms vastaavaksi kun turbollisessa. Jos mitään tolkkua tuosta nyt sai.
Tämä tieto autto melko paljon kiitoksia.
Vastaa lainaten