Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.01.2012, 12:23
RalliJari RalliJari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 30.01.09
Sijainti: Iisalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja liero Näytä viesti
no jos meinaat ajella 35" renkailla niin ei taida kannattaa maksaa 33" muutoskatsastuksesta ,yhtä suuri rikollinen olet jokatapauksessa oli otteessa sitten 205-15 tai 33"...

muistanko nyt oikein jos sanon että , tuota 10*15" et-44 ei saisi muutoskatsastettua kumminkaan liiallisen raideleveyden muuttumisen takia? se on sitten ihan tuurista kiinni puuttuuko siihen kukaan vai ei, mutta mahdollista on.

ja kyllä, kyllä se vakaaja pitää olla leimalla paikallaan jos sellainen on autossa ollut, tähänkin voi lisätä saman että ,loppu on tuurista kiinni puututaanko tuonkaan puutteeseen, tai siis puututaan varmasti jos oivaltavat..

ja vinkkinä hephep hommiin ennen mitään lukkoja ja muita pensseleitä.
1.tee autoon KUNNOLLISET hinauspisteet
2.osta kunnollinen maastotunkki
Joo kymppituumasessa -44 et ei kelpaa leimalle, mutta harvaan vanteeseen on sitä et lukemaa lyöty joten tuurillaan ei rupee katastusmies mittailee. 8 tuumaa levee taas ei riitä 33/12.5 renkaalle, pitäs olla 8.5 vähintään ja se leveys kyllä on vanteessa ku vanteessa merkattuna. Sempä tautta ite laitoin sillon 32/11.5:set kasituumaa leveillä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
........ehdottomasti tiuhemmat perävälitykset!! En tiedä millainen kytkimen polttaja tuollanen RJ olis ajaa vakio välityksillä ja 33 fillareilla, ku tuppaa nytkin stumppaileen kivikossa ja kannokossa, vaikka mun autoon on jo edeltäjä vaihtanu 5,29:1 välitykset.

Akselithan kestää mun mielestä ihan hyvin....tosin omaani laitoin suoraan longfieldin cromo murrokset. Murroksia ja napalukkoja saanu aikojen saatossa rikki. Tukivarren puslia tuntuu takapäässä menevän. Jakolaatikkohan on vahva, jos vaan laakerit on kunnossa=ei ujella maantiellä.

Raidetangot on alkupereiseltään mun mielestä heikot ja taipuu/katkee turhan helpolla maastossa möyriessä.

RJ kone tosin on mun mielestä todella hengetön kapistus......tosin edellinen J-70 cruiseri piti sisällään 4,3L Chevy V6 koneen, joka mun mielestä oli melko sopiva .............
Itellä jakso sillon hyvin mennä maastossa 32" ja vakiovälityksillä, en kytkintä luistatellu, toki jyrkempiin mäkiin jossa patteja oli saatto sammua mutta eipä tuo harmittanu. Tien päällä ajaessa kyllä sai moottoritienopeudet ja suurimman osan ohituksista unohtaa. 33:silla rupeis välityksen vaihto ihan hyvä idea olemaan.
Minusta se 22r kone ol yllättävän sitkee alakiekoilla, bensakoneeks. Ei se kyllä muuten mikään vauhtihirmu oo mutta eipä sitä kiire ollukkaan ku ruiserilla ajeli
Vastaa lainaten