Näytä yksittäinen viesti
Vanha 31.12.2011, 01:23
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veli-matti Näytä viesti
Kyllä ne on sulle oikean lattia massan myyneet ja siinä on vielä muutettu vesi/sementti suhdetta lisäämällä EP :tä 0,9 %
Älä hattäile kyllä se siitä kovenee seuraavat 50-100 vuotta
(ps. mastertoppi pintaan on heti valmis lattia(vaatii hyvän liipparin että mastertoppia on oikein ja oikeassa paikkaa ja oikea määrä)
Kerro hyvä mies, mitä nuo merkinnät tarkoittaa tuossa lähetteessä kohdassa betoni!

Ihan aikuisten oikeasti!, sillä tämänkin topiikin lukijat tekee tee-se-itse- periaatteella niitä talleja; ja tuo lattia lienee kaikkein "kohdatuin" ja vaikeimmin päivitettävä juttu

Itse tulkitsin tuon K30 olevan "sitä peruskuraa", ja olisin ollut jopa valmis epäilemään sen lujuutta kantavissa rakenteissa, missä voimia on pikkasenkaan enempää

No, eipä tämä olis ensimmäinen kerta kun mulla (minulla) mehut ja kiisselit menee sekasin Taustaa...

Kerran yhden alan ammattilaisen kanssa pikkasen laskesteltiin kahvikupin ääressä, siis kun 100cm2 poikkipinnalla oleva Betoni laatta kestää aikapaljon puristusta, mutta vetoa ei kovinkaan paljon, montako kiloa?

Kestää muuten sopivan maasturin painon, ja sika paljon varusteita, ja muutama kaveri?

Siis nythän oli tarkoitus "saattohoitaa?" tuota aloittajan tallin lattiaa!
Ja tuo Mastertop-päätös pitää tehdä ennen lattian valamista? siis jos lippari on liipannut ilman mastertoppia, niin mastertoppia ei tule?

Tahtoisin oikeasti tietää, mitä tuo lähetyslistan betoni- osio tarkoittaa.
Vastaa lainaten