Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BeePee
Ittellä v8 ja 249 jakolaatikko. Eli löytyy ainoastaan hidas- ja nopea neliveto sekä vapaa esim. hinausta varten. Nopea puoli toteutettu viscolla, eli teoriassahan takavedolla mennään kunnes takapyörät pyörii sen 1-2% nopeammin, jolloin etuveto tarraa mukaan. Hitaalle puolen viscoa ei ole sotkettu ja neliveto on kiinteä, eli aina voima jakautuu 50/50 - eteen/taakse.
Itsellä ei ole vielä tullut vastaan tilannetta jossa olisin tarvinnut jotain muita vetotapoja, tai edes miettiny että olishan se kiva. Kertokaas mullekin miks tuo "monivalintalaatikko" on niin paljo parempi? Ja lähetään nyt siitä olettamuksesta että tuo visco toimii ja että renkaanpolttoiästä on päästy yli.
|
Hey man..

-Toi latikko oli siinä kun ostin sen, en erikseen etsinyt tuommoista.

En väitä, kun en tiedä onko se nyt sitten parempi?

-Jos tolla ei jää ristiriipuntaan, kun laittaa vedon määrättyyn asentoon..?

-En tiedä..