Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JonzQ
Hmm, täytyypä miettiä tosiaan jos siihen tekisi suoran poikittais tangon. Laatikkoa ei kyllä tarvitsisi paljoa nostaa, että koneen venttiilikoppa ei ota tulipeltiin kiinni. Jos jolla kulla kokemusta cedricin koneen laitosta king cabin keulille niin mielellään otan neuvoja vastaan!
Jatkoin alkuperäisiä moottorinkorvakoiden kiinnityspisteitä ja toista korvakkoa joudun vähän lyhentämään, en oikein muutakaan ratkaisua keksinyt, toivottavasti tämä vielä on laillinen ratkaisu..
Ongelmana vielä, että öljypohja ottaa vähän kiinni pitkään raidetankoon kääntäessä ratin linkkuun, en tiedä uskaltaisiko naputella öljypohjaa varovasti vähän sisäänpäin, helpoin olisi näin tehdä.. Tai, sitten pitäisi tehdä sellainen ratkaisu, että nykäistä konetta ja vaihdelaatikkoa jokunen sentti eteenpäin niin saisi konetta taasen laskettua alaspäin eikä konepeltiinkään tarviisi tehdä reikää ja skuuppia laittaa.. Paitsi syylärin laittaminen taas vaikeutuu jos konetta eteenpäin ottaa, peekele..
Konehuone on kyllä ahdas, pitäisi melkein löytä erimallinen syyläri, todella ohut ja siihen flekti että menisi helpommalla muokkaamisella..
No, kuvia odotellessa jos saa asiaan selvyyttä.
|
Sähköisellä tuplaflektillä varustettu syyläri olisi ihan kätevä Kingcabbiin. Samoten jos ajattelee turbotusta ja asentaa cooleria niin mahtuisi vielä IC:kin keulille kun ottaisi hihnavetoisen flektin pois.
Siihen flektin hihnapyörään on myös mahdollista kehitellä jotain muutakin laitetta.
Lukeeko miten paljon Kingcabbia maastokuntoiseksi modailevia ihmisiä tätä ketjua? Kiinnostus olisi tietää onko täällä paljon porukka rakennellut King cabista kunnon maastoautoa (akselit, jousitus, traction barit ym.) tai aikeilla rakentaa. Voisi samalla vaihtaa tietoa että mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.