Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 15.12.2011, 23:42
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.243
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Kyllä toi Ripax ja Jappi on ihan oikeilla jäljillä noissa kommenteissa, eroja /eroavaisuuksia löytyy ihan helvetisti. Vaikka kuin Captain mittailee omasta tallistaan löytyviä osia, se ei tuo yhtään lisäarvoa tohon sun käsillä olevaan hommaan kun ei tiedetä mitä niistä sulle tarjotuista koneista löytyy sisältä ja mitä sun omasta koneesta löytyy. Parasta että lyöt vaan sen oman koneen osiks ja sitten kerrot täällä palstalla mitä on rikki ja millä mitoilla, kyllä sitten joku auttaa sua eteenpän ongelmien ratkaisussa.

Tässä taas paistaa esiin tää palstan/toyotan aiheuttama ongelma. Yleistetään liikaa asioita. Tässäkin topickissa ollaan jo jauhettu L (eli se 2.2 perusvapari), 2L, 2LT, 2L-II ja 2LT-II asioista, näissä menee ihan todella helposti sekaisin ilman sen suurempaa sotkemistakaan.

T: Jussi
Juurikin näin,lisään vielä et L lohkoisia on ainakin 2 versiota, 2L on myös 2 versiota ja en välttämättä tiedä kaikkea. Ja onko 100% varmaa et joku ei oo jo aikasemmin sekottanu sun koneessa eri osia keskenään? Eikä oo mitenkää tyypillistä toi petilaakerin hajoaminen joten kaikkea sopii epäillä. Pura ja mittaa ja varmista KAIKKIEN osien saatavuus ennenkuin investoit penniäkään, ettei käy niin remppaat koko koneen ja sit heität sen vidhun ku ei maailmasta löydy laakereita siihen.
Vastaa lainaten