Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 06.12.2011, 10:47
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 on kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.832
Perusasetus

No mun suosituksia olis aluks.

pätkä pajero

+2.5td koneella oleva kestää aika kovaa rääkkiä toi voimansiirto(35" boggeri)
+osia löytyyy joka paikasta ja ei maksa paljoa.
+koneeseen saa ihan kohtuudella vetoja.
+kevyt ja ketteä.
+pohja helppo panssaroida hyvin.

-vaikea korotttaa(tosin ei tarvi ihmeitä tehdä että 35"alle mahtuu)
-uudemmasta alustan osilla saa enenmän joustoja etu päähän ja taakse orgis lukko akselin.
-napalukot paskoja(hitsaa kiinteät navat)
-rungon ja korit usein pehmeitä.

-81-89 toyota hilux.

+perus iki liikkuja vapari dieselillä.
+osia saa ja on halpoja.
+kaikkea mahdollista viri palikkaa saa rahalla.
+35"mahtuu alle hyvin pienellä työllä.
+kevyt aihio valmiiksi.
+välitykset suht tiheät vakiona.
+menee pelkällä kemppi lukollakin vakiona
hyvin

-korit ja lavat ja rungot monesti pehmeitä.
-pitkä.
-monessa ei ohjaus tehostinta vakiona ja orgis ohjaus aika heikko.
-vanhempien 4.88 perät aika katoava luonnon vara.
-vakio alusta aika kova ja jäykkä.


-81-89 patrollit

+tekniikka kestää vaparina maailman loppuun asti.
+välitykset vakiona suht tiheät(riippuen autosta)
+osia saa joka paikasta.
+turbottamalla saa voimaa riittävästi.
+mekaaninen vinssi on vaivan älyttömän nopea ja vahva.
+soan teolla mahtuu 37"alle hyvin.

-mätiä usein.
-iso ja painava.(pätkä malli hieman ketterämpi)
-cromo vetarit kalliita.
-vakio alusta matala ja kankea.
Vastaa lainaten