Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrze
Jarruosat (mieluiten ohjeineen) kiinnostaa kyllä! Pistä vaikka yyveetä.
|
Tehostin ja pääsylinteri absittomasta XJ:stä ('95 ja uudemmat on tehokkaampi tehostin), jarrupedaalia saatat joutua muokkaamaan sen verran että uusi reikä siihen. Jarrupaineen säätöventtiili (proportioning valve) absittomasta XJ:stä.
Revit kaiken mahdollisen ABS:eihin liittyvän pois, jäljelle jää käytännössä jarruosat akseleissa, takajarruputki ja muistaakseni oikea etujarruputki. Tarttet kaksi lyhyttä jarruputken pätkää pääsylkyltä prop.valvelle (tai jos ostat koko hivakan käytetystä niin et tartte niitäkään), yhden jarruputken joutuu taivuttamaan etujarrulle.
..tosin itse tekisin tuon ikäiseen kokonaan uudet putket, se ei metritavarana ole kovin kallista ja on halpa henkivakuutus..