Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 05.12.2011, 16:15
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrze Näytä viesti
Jarruosat (mieluiten ohjeineen) kiinnostaa kyllä! Pistä vaikka yyveetä.
Tehostin ja pääsylinteri absittomasta XJ:stä ('95 ja uudemmat on tehokkaampi tehostin), jarrupedaalia saatat joutua muokkaamaan sen verran että uusi reikä siihen. Jarrupaineen säätöventtiili (proportioning valve) absittomasta XJ:stä.

Revit kaiken mahdollisen ABS:eihin liittyvän pois, jäljelle jää käytännössä jarruosat akseleissa, takajarruputki ja muistaakseni oikea etujarruputki. Tarttet kaksi lyhyttä jarruputken pätkää pääsylkyltä prop.valvelle (tai jos ostat koko hivakan käytetystä niin et tartte niitäkään), yhden jarruputken joutuu taivuttamaan etujarrulle.

..tosin itse tekisin tuon ikäiseen kokonaan uudet putket, se ei metritavarana ole kovin kallista ja on halpa henkivakuutus..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten